One-page webbdesign för en specialiserad bilhandlarverkstad.
Som en modern och ny verksamhet behövde AutoInspect en plan för att utveckla en stark identitet och optimal design för att etablera sig på marknaden. Allt material, inklusive logotyp, ikoner, bilder och videor, skapades under projektets gång.
Vårt mål vi satte var att det skulle vara en one-pager med information för autoinspects service och företagets vision. Utöver det vanliga ville vi skapa en unik identitet och design som speglar företagets mål och som ger företaget tydliga varumärkesriktlinjer.
Resultatet för Autoinspects lösning på en sida var en minimal och flexibel online-närvaro som möjliggör framtida utveckling. Med de tydliga varumärkesriktlinjer som vi har utformat. AutoInspect kan fortsätta med sin nuvarande ensidslösning men också expandera den när verksamheten växer tack vare den flexibla designutvecklingen.
More project
Resultaten från projekten som sätter mycket fokus på front-end och skapar enkla, användarvänliga lösningar, har vi lyckats skapa en enastående webbplats som visar företagets professionalism, samtidigt som vi håller oss inom en begränsad budget och möjliggör skalbarhet i takt med att företaget växer.
Vi skapade en webbplats som inte bara är vacker och användarvänlig, utan också tydligt förmedlar företagets unika identitet. Resultatet är en webbplats som lockar besökare och får dem att utforska mer av vad företaget har att erbjuda.
/ Share your vision, challenges, and goals with us and we’ll craft a tailored approach for a potential project. Every great project starts with just a conversation.
/ Reach out today, and let’s see if we can make progress happen.